حمایت از تولید باید در اولویت مدیران باشد

سپهر اقتصاد- استاندار قم گفت: حمایت از تولید باید در اولویت مدیران باشد به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم ، سید محمد تقی شاهچراغی در نشست با هیأت رئیسه اتاق بازرگانی قم اظهار داشت: امور تولیدکنندگان در استان نباید بر روی زمین بماند ضمن اینکه رفع موانع برای افتتاح و بهره برداری از پروژه نمایشگاه بین المللی در قم ضرورت ویژه دارد.

ویگفت: در تلاش هستم تا به صورت کارشناسی شده، توقعات تولیدکنندگان را برطرف کنیم و با توجه به اینکه بخش خصوصی ظرفیت مطلوبتری نسبت به رشد و توسعه اقتصادی در استان و کشور دارد باید با کمک بخش خصوصی سرمایه گذاری در زمینه های مختلف انجام پذیرد.

استاندار در جمع تولیدکنندگان استان تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق اجباری است و بنده همواره اشرافیت بر مسائل مختلف صنعت را از گذشته در استان داشته‌ام لذا با هدف افزایش ثروت برای استان برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت را تا حصول نتیجه پیگیری میکنیم و این مسئله نیز با حمایت از کار، تولید و ایجاد اشتغال مولد امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: استان قم ملاحظاتی را در بخش هایی از جمله مسئله محیط زیست و آب دارد که توسعه با توجه به مسائل مربوط به این دو نکته در استان در زمینه های مختلف تولید مشکلی ندارد و باید ادامه دار باشد.

شاهچراغی بیان داشت: برخی مسائل پیش آمده برای تولیدکنندگان مربوط به مدیران دستگاه‌ها یا نیروهای آنها است لذا سازمان‌ها باید با نگاه سرعت گرفتن امور تولیدکنندگان و صنعتگران آنها را حمایت کنند و ما نیز این مسئله را رصد و پیگیری خواهیم کرد و نمی گذاریم مسئله ا‌ی در این زمینه مغفول شود و امور آنها بر روی زمین بماند.

شاهچراغی در پایان تأکید داشت: راه اندازی نمایشگاه دائمی بین المللی در استان قم یک ضرورت است و چنین مسائلی را میتوانیم با استفاده از ظرفیت برگزاری منظم جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور دستگاه های مرتبط شاهد رفع موانع موجود باشیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر