راه اندازی شبکه پستی رصد هوشمند کالا در قم

سپهر اقتصاد- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از راه اندازی شبکه پستی رصد هوشمند کالا در قم بعنوان استان پایلوت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، با بیان اینکه قم برای ما حائز اهمیت است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این استان برای شبکه پستی و ارائه خدمات بهتر در زمینه پست به شهروندان وجود دارد گفت: با توجه به دستور ستاد تنظیم بازار، رصد هوشمند کالا را در دستور کار داریم و در این راستا، طرح رصد هوشمند مرغ را در قم اجرا کردیم.

وی افزود: با اجرای این طرح در قم که از حدود یک ماه قبل آغاز شده، از زمانی که مرغ از کشتارگاه خارج و وارد خرده فروشی می‌شود، توسط پست پایش و رصد خواهد شد تا دستگاه‌های نظارتی نظارت بهتر، دقیق‌تر و با سهولت بیشتری را در این موضوع داشته باشند و شاهد توزیع عادلانه و به‌موقع مرغ باشیم.

سبحانی فر گفت: علاوه بر رصد هوشمند کالا، با توسعه خدمات الکترونیک در پست، این امکان را فراهم کرده ایم تا شهروندان بتوانند مکاتباتشان به نهاد‌های دولتی را از طریق باجه‌های پستی و به‌صورت الکترونیکی ارسال و پاسخ آن را ظرف مدت کوتاهی دریافت کنند.

گفتنی است مکاتبات اداری و دولت تا قبل از اجرای این طرح، فقط از طریق سامانه پیام دولت انجام می‌شد که با توجه به تفاهم بین پست با نهاد ریاست جمهوری دیگر نیازی نیست شهروندان نامه‌های خود را به‌صورت حضوری به نهاد‌ها ارسال کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر