رفع مشکلات ۱۰ واحد کشاورزی و صنعتی قم نهایی شد

سپهر اقتصاد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: رفع مشکلات ۱۰ واحد کشاورزی و صنعتی این استان پس از بررسی‌های نهایی، تصویب شد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری قم محسن امیدیان در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به بخش تولید داخلی در شرایط تحریم های ظالمانه بیان کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در بهبود مشکلات تولید استان داشته و اجرای مصوبات آن برای تمام مدیران دولتی ضروری است.

وی در ادامه افزود : مصوبات خوبی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داشته‌ایم؛ ولی در بعضی موارد قدم آخر به خوبی برداشته نمی شود که این موضوع باید بطور جدی در دستور کار قرار بگیرد و برای اجرایی شدن مصوبات زمان مشخصی در نظر گرفته شود.

 وی ابراز اظهار داشت: در سال آینده با تلاش و پیگیری همه مدیران شاهد رفع موانع تولید در بخشهای صنعتی و گردشگری استان باشیم.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌ است.

همچنین بیش از ۱۴ هزار بهره‌بردار در زمینه تولید محصولات کشاورزی در قم فعال هستند، همچنین میزان متوسط تولید بخش کشاورزی این استان در سال ۸۵۰ هزار تن در زمینهٔ محصولات زراعی،‌ باغی،‌ دامی، شیلات و گلخانه‌ای است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر