شرکت آب و فاضلاب هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی‌کند

سپهر اقتصاد-  مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب قم تاکید کرد: این شرکت هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی‌کند و تمام دریافتی‌های آبفا از طریق درگاه‌های بانکی و شماره حساب‌های مشخص است.

 محمد عسگری با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب بابت خدمات خود هیچ‌گونه وجه به صورت نقدی از مشترکان و مراجعان دریافت نمی‌کند، تصریح کرد: این شرکت بابت هرگونه خدماتی که توسط پرسنل خدماتی و کارکنان امدادی و حوادث در حوزه آب و فاضلاب در معابر شهر  و روستا یا درِب منازل شهروندان قبل از کنتور آب و کلکتور فاضلاب انجام می‌دهد دریافت نقدی ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) شخصی و یا شماره‌حساب بانکی شخصی جهت دریافت هزینه خدمات آب و فاضلاب اعتبار قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی پرداخت‌ها به این شرکت باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره‌حساب‌هایی که به نام آبفا است انجام شود.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قم به شهروندانی که قصد پرداخت هزینه های مرتبط با هر گونه خدمات آبفا را دارند توصیه کرد قبل از هرگونه پرداختی از صحت شماره حساب و درگاه مربوط به شرکت آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین در خصوص اجرای شبکه و نصب انشعاب فاضلاب اظهار داشت:  این شرکت هیچ‌گونه مجوز قانونی برای نصب انشعاب فاضلاب در داخل منازل مشترکین ندارد و مجاز نیست وارد مِلک مشترکان شود.

عسگری یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اعلام نظر برای اجرای شبکه داخلی فاضلاب منازل مشترکین ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تمام مأموران قرائت کنتور برای مراجعه به درب منازل مشترکین باید لباس فُرم مخصوص که دارای کدشناسایی است، بر تن داشته باشند، اظهار داشت: مأموران قرائت کنتور با یک دستگاه موبایل برای ثبت عکس شماره کنتور به منازل مراجعه می‌کنند و ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر هستند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان ابراز داشت: مشترکان گرامی در صورت داشتن هرگونه ابهام، استعلام و شکایت در خصوص سوءاستفاده احتمالی مأمورین و نیروهای شرکت آب و فاضلاب می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی 122 و یا  واحد بازرسی این شرکت به شماره تماس 32614092 تماس حاصل کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر