صرفه جویی در مصرف گاز مانع قطعی در زمستان است

سپهر اقتصاد-مدیرعامل شرکت گاز استان قم با دعوت به مصرف صحیح گاز گفت: صرفه جویی در مصرف گاز مانع قطعی در زمستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛  علیرضا نصیری با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی از روز‌های آینده احتمالا شاهد کاهش دما و بارش خواهیم بود، گفت: کنترل ایمنی دودکش، استفاده نکردن از بخاری‌های بدون دودکش و یا پکیج در فضا‌های بسته مانند اتاق خواب یا حمام، آزمایش باز بودن مسیر دودکش و کنترل‌های چشمی و حسی وسایل گازسوز در طول شبانه‌ روز از جمله نکات ایمنی است که مردم باید به آن‌ها دقت لازم داشته باشند تا خدایی ناکرده فصول سرد تلخی را نداشته باشیم.

وی با اشاره به شماره تلفن ۱۹۴ برای اعلام حوادث و مشکلات احتمالی گفت: نفوذ گاز رسانی در استان قم ۹۹ و ۴ دهم درصد می‌باشد که بر این اساس ۹۹ و نیم درصد از شهر‌های استان و ۹۹ درصد از روستا‌های استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌باشند. نصیری افزود: گازرسانی به صنایع و واحد‌های تولیدی فراهم‌سازی بستر‌های لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحد‌های تولیدی استان و تحویل حداکثری گاز به آن‌ها علاوه بر مزیت‌های ویژه زیست محیطی، کاهش آلایندگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت‌های مایع می‌تواند نقش مهمی در تولید ملی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید داشته باشد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر