ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهای قم

ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهای قم

سپهر اقتصاد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهای استان تأکید کرد.

مهندس حسن بختیاری مدیر عامل شرکت آب  و فاضلاب استان قم در سومین روز از سال جدید از تأسیسات آبرسانی روستای وشنوه بازدید کرد و در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای این روستا برگزار شد بر لزوم استفاده از منابع محلی پایدار برای تأمین آب این روستا و سایر شهرهای و روستاهای استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به این روستای وشنوه در دستور کار قرار دارد، گفت: البته ما نباید  این موضوع اکتفا کنیم بلکه لازم است از منابع زیرزمینی داخل روستا نیز برای تأمین آب استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت برطرف کردن معارضین حفر چاه در روستای وشنوه تأکید کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه مجوز حفر چاه سال گذشته اخذ شده است اما به دلیل این مشکلات هنوز امکان حفر چاه فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی دارد با همکاری شورای اسلامی و اهالی روستای وشنوه، عملیات اجرایی  حفر چاه و خط انتقال آب را به‌عنوان راهکار کوتاه‌مدت برای برطرف کردن مشکل کم‌آبی این روستا به‌ویژه در فصل تابستان  به سرعت آغاز کند.

انتهای پیام

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر