لزوم تبدیل تهدید به فرصت در تولید با استفاده از ارزش آفرینی علمی و تخصصی

 سپهر اقتصاد- قائم مقام و مدیر شرکت آریا پلاست  در برنامه صبحانه صدا و سیمای قم  با بیان اینکه تبدیل تهدید به فرصت در تولید با استفاده از ارزش آفرینی علمی و تخصصی لازم است، گفت: افراد موفق همیشه دارای ایده خاص و خلاقانه هستند. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم، این  تولید کننده انواع نایلون و نایلکس با بیان اینکه ۸ سال است که همزمان با تحصیل مشغول کار در صنعت نیز میباشد گفت: شرکت آریانا پلاست تولید کننده انواع نایلون و نایلکس و چاپ و بسته‌بندی است و در حال حاضر ۳۰ نفر را به طور مستقیم اشتغال زایی داشته است و سعی داریم در فاز بعدی این عدد را افزایش دهیم.

این تولیدکننده با اشاره به اینکه کارآفرینی در حال حاضر در مقابل ارزش آفرینی قرار دارد افزود: یک مجموعه می‌تواند با داشتن ۵ نیرو ارزش اقتصادی فراوانی را ایجاد کند اما مجموعه‌های نیز وجود دارند که بیش از هزار نیرو دارند اما سودآوری آنها به مراتب پایین تر از کارخانه‌های با ۵ نفر است و در مجموع ارزش آفرینی آنها در رتبه پایینی قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه ارزش آفرینی پیشرفت شگرفی در بخش تولید در کشور ما دارد، ادامه داد: با سرمایه اندک و حتی در جوانی می توان سرمایه‌گذاری و ارزش آفرینی کرد و با شناخت دقیق و علمی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

خوانساری گفت: علم و تجربه مکمل یکدیگر خواهند بود و همواره علم چراغ راه برای شروه کسب و کار است او معتقد است با ارائه راهکارهای علمی به دنبال حفظ محیط زیست با تولیدات تجدید پذیر در صنایع پلاستیک در کشور هستیم.

این تولید کننده جوان اظهار کرد: ایده آفرینی در تولید بسیار نقش اساسی دارد و ایده های خوب همیشه موفق هستند و افراد موفق دارای ایده های خاص و خلاقانه میباشند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر