مهمترین ویژگی یک کارآفرین، همگام شدن با تکنولوژی روز است

سپهر اقتصاد-  کارشناس حوزه کسب وکار گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فرد کارآفرین، همگام شدن با دانش و تکنولوژی روز در کسب‌وکار است.

به گزارش ایسنا، چهارمین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان معرفی نرم افزارهای طراحی و تولید پوشاک باهدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقه‌مندان حوزه پوشاک برگزار شد.

نگار کاظمی اسفه مدرس این کارگاه، در توضیحات خود دورنمایی از وضعیت پوشش و تولید پارچه و پوشاک‌های تولید شده از زمان قدیم تاکنون را ارائه و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فرد کارآفرین، همگام شدن با دانش و تکنولوژی روز در کسب‌وکار است.

وی گفت: ضروری است که در دنیای امروز تولیدکنندگان حوزه پوشاک با استفاده از نرم‌افزارهای حوزه طراحی آشنا شوند، چراکه استفاده از نرم‌افزارهای حوزه طراحی و تولید پوشاک مزایای زیادی دارد.

وی در رابطه با این مزایا اظهار کرد: افزایش سرعت در انجام کارهای تولید، صرفه‌جویی در زمان تولید، جلوگیری از دورریز مثلاً پارچه یا چرم، جلوگیری از هدر رفت سرمایه و تنوع در محصولات از جمله آن مزایا است.

در ادامه وبینار کاظمی به ارائه مطالبی در خصوص نحوه چیدمان قطعات مختلف الگو در نرم افزار، ترسیم الگو در نرم افزار پرداخت و نرم افزارهای Marvelous Designer، Clo۳D، Optitex، Gerber، Gemini را به عنوان نرم افزارهای برتر در حوزه طراحی و تولید پوشاک معرفی نمود و در خصوص نحوه کار با این نرم افزارها و نیز کاربردهای آن‌ها در حوزه پوشاک مباحثی را بیان کرد.

 شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا تاریخ ۲۰ آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

همچنین ثبت‌نام در وبینارهای آموزشی رایگان این رویداد از طریق آدرس https://formaloo.com/banookarwb برای عموم میسر است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر