هزار میلیارد تومان به طرح فاضلاب پردیسان اختصاص یافت

.

سپهر اقتصاد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تخصیص هزار میلیارد تومان به طرح فاضلاب پردیسان در قالب اعتبارات سفر اول ریاست‌جمهوری به قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به مشکل دفع بهداشتی فاضلاب پردیسان اظهار داشت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای رفع این مشکل از طریق استفاده از ظرفیت سایر تأسیسات موجود انجام شده اما با اتصال واحدهای مسکن مهر به خط انتقال فاضلاب پردیسان، هیچ ظرفیت خالی برای اتصال واحدهای جدید به شبکه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اجرای طرح فاضلاب پردیسان را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: در غیر این صورت امکان ارائه خدمات فاضلاب در اراضی 560 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

وی رفع دائمی مشکل فاضلاب پردیسان و بخش شرقی شهر قم را نیازمند اجرای خط انتقال و تصفیه‌خانه اعلام و خاطرنشان کرد: مطالعات لازم در این زمینه انجام و مجوزهای لازم اخذ شده است اما در خصوص تأمین اعتبار موردنیاز برای اجرای طرح مشکلاتی وجود دارد.

مهندس بختیاری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین مالی طرح فاضلاب پردیسان تصریح کرد: در سفر اول ریاست‌جمهور به استان این موضوع مهم مطرح شد و پس از پیگیری‌های مستمر استاندار و نمایندگان محترم مجلس، درنهایت هزار میلیارد تومان اعتبار برای این طرح به عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهور اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان ابراز داشت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار و مشارکت‌های مردمی بتوانیم مشکل فاضلاب پردیسان و طرح ملی مسکن را برطرف کنیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.