وبینار خلاقیت و ایده پردازی برگزار شد

سپهر اقتصاد-  وبینار خلاقیت و ایده پردازی با هدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقه‌مندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، اولین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان خلاقیت و ایده پردازی با هدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقه‌مندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.

دکتر مصطفی ملایی در این وبینار به ارائه مباحث مهارت‌های اصلی مورد نیاز در یک کسب‌وکار را بیان کرد و گفت: خلاقیت کلید کارآفرینی است و هر فردی در هر کسب وکاری باید نسبت به حوزه کاری خود تفکر و اندیشه کند چرا که تفکر کلید خلاقیت است.

ملائی ادامه داد: تمرکز بر کسب‌وکار می‌تواند همواره موجب نوآوری در ارائه ایده‌های نو در کسب وکار باشد و منجر به افزایش سطح درآمد شود.

ملائی مباحث مربوط شناخت خلاقیت، تکنیک‌های خلاقیت، ضمیر ناخودآگاه، روش‌های افزایش خلق ارزش، برند سازی، خلاقیت در بسته‌بندی محصول، شناخت بازار هدف، ایده‌های پول‌ساز، الگو گرفتن از تجارب دیگران، ویژگی‌های خاص مشتریان در برخورد با ایده‌های نو را شرح داد.

در بخش دوم این وبینار شرکت کنندگان به معرفی ایده‌های خود پرداختند و از مشاوره اختصاصی در خصوص ایده خود بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا تاریخ ۲۰ آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

همچنین ثبت نام در وبینارهای آموزشی رایگان این رویداد از طریق آدرس https://formaloo.com/banookarwb برای عموم میسر است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر