پس از ۱۲ سال؛آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده پردیسان- ورجان قم

سپهر اقتصاد- عملیات اجرایی طرح تعریض و چهار خط کردن جاده پردیسان به ورجان از محور‌های حادثه خیز قم به طول ۱۳ کیلومتر، امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده پردیسان- ورجان قممدیر کل راه و شهرسازی استان در مراسم آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن محور پردیسان – ورجان با اشاره به حجم بالای تردد در این محور گفت: تعریض این جاده از مطالبات ۱۲ ساله مردم بوده است که خوشبختانه در سفر اخیر رئیس جمهور به قم، طرح چهاربانده کردن جاده پردیسان – ورجان به تصویب رسید.

محمد صادقی با بیان اینکه فاز اول چهار خطه شدن این مسیر به طول ۱۳ کیلومتر از بیمارستان خاتم تا میدان روستای ورجان است افزود: این محور با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب چهارخطه می‌شود و امیدواریم تا پایان سال این طرح به بهره برداری برسد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح، گفت: با مساعدت دولت، تلاش‌های استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و به دست گرفتن پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاهد به ثمر رسیدن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان و مطالبات به حق مردم هستیم.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به حادثه خیر بودن محور پردیسان به ورجان گفت: آغاز این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های استانی است که با پیگیری‌های جدی دولت مردمی و تلاش سپاه و مدیران جهادی به مرحله اجرایی رسید.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار با اشاره به وقوع حوادث تلخ رانندگی در این محور ابراز امیدواری کرد که این طرح با تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، با سرعت به بهره برداری برسد.

در ادامه رحمانی قائم مقام هولدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت به مردم قم را افتخار این قرارگاه دانست و افزود: امیدواریم این طرح با پشتیبانی تمام دستگاه‌های مرتبط استانی با اعتباری که در نظر گرفته شده در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر