پلمپ دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در استان قم

سپهر اقتصاد- معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم: دفتر شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی در قم که بدون مجوز و به صورت واسطه‌ای اقدام به فروش بلیط پروازهای عتبات عالیات می‌کرد پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه مسافران عتبات عالیات پس از خرید بلیط در فرودگاه امام معطل و سرگردان شده اند گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی دادستان دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی متخلف شناسایی وشد ومدیر آن دستگیر شد.

آقای نیرومند افزود: پس از گزارش معطلی مسافران در فرودگاه و انجام تحقیقات اولیه دفتر متخلف شناسایی و مشخص شد بدون مجوز بند الف سازمان هواپیمایی، فاقد مجوز فروش بلیط هواپیما بوده و به صورت واسطه‌ای اقدام به فروش ۳۰۰ قطعه بلیط کرده که مشکلاتی را برای زائران عتبات عالیات به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از زوار با پرواز جایگزین عازم عتبات عالیات شدند افزود: همچنین با پیگیری‌های انجام شده وجوه تعدادی از مسافران نیز مسترد شد و این دفتر تا صدور حکم نهایی پلمپ می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم گفت: از هموطنانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند می‌خواهیم که بلیط هواپیما را از دفاتر معتبر و مجاز تهیه کنند و از خرید بلیط به صورت واسطه‌ای خودداری کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر