پنج هزار خودرو عمومی در قم دوگانه سوز شد

سپهر اقتصاد- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: درحال حاضر پنج هزار و ۶۷۰ خودروی عمومی در قم به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده‌اند و ۲۴۳ خودرو نیز در نوبت انتظار می‌باشند

به گزارش  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری با اشاره به استقبال شهروندان قمی از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح در قم تا تیرماه سالجاری سه هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند که این تعداد در حال حاضر به رشد قابل توجهی رسیده‌است.

وی به دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت خودروهای پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل آغاز شده و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل، به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

طاهری اضافه کرد: به مالکان خودروهای مشمول این طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از طرح ارسال می‌شود و آنان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

وی بیان داشت: هم اینک ۴۰ باب جایگاه سی‌.ان‌.جی در استان فعال است که با ظرفیت کلی عرضه ۵۶ هزار و ۵۰۰ نرمال متر مکعب در ساعت درحال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با ارتقای ظرفیت تجهیزات موجود چهار باب جایگاه طی ماه‌های آینده، سه هزار و ۵۰۰ نرمال متر مکعب بر ساعت به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

مدیر فرآورده‌های نفتی قم افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق چهار کارگاه مجاز در استان ، در حال اجراست.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر