پیشرفت ۳۲ درصدی طرح تقاطع نماز قم

سپهر اقتصاد-مدیر کل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: طرح تقاطع نماز در بلوارجمهوری اسلامی و بلوار فردوسی پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  بخشی  در ارتباط با بخش خبری ۱۸ و ۳۰ دقیقه شبکه استانی قم با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای امسال آغاز شده است گفت: بر اساس زمان بندی در شهریور ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

وی  با اشاره به تاخیر پیش آمده در پیشرفت فیزیکی طرح گفت: هم اکنون این طرح ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس زمان بندی باید ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد  و در این زمینه حدود ۲۰ درصد عقب ماندگی وجود دارد. مدیر کل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم دلیل تاخیر در ساخت این طرح را کمبود برق  و تعطیلی کارخانه‌های سیمان در تیر و مرداد عنوان کرد و افزود: کمبود برق باعث کاهش تولید کارخانجات سیمان شد و در تابستان با نبود بتن و سیمان مواجه شدیم که روند ساخت این تقاطع را با مشکل مواجه کرد. بخشی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح در کاهش ترافیک و روان سازی رفت و آمد وسایل نقلیه در بلوار جمهوری و فردوسی گفت: این طرح در نقطه‌ای با گره ترافیکی در حال اجراست و با رفع مشکل بتن و حل مشکل معارضان آب و برق و مخابرات امیدواریم با افزایش سرعت و رفع تاخیر پیش آمده این تقاطع در موعد مقرر به بهره برداری برسد. تقاطع غیر همسطح نماز در محل تلاقی بلوار جمهوری اسلامی و بلوار فردوسی در حال ساخت  است و ساخت آن نقش موثری در کاهش گره ترافیکی این نقطه دارد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر