کشف انباری با بیش از هزار گونی آرد مشکوک به احتکار در قم

سپهر اقتصاد- معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان از کشف انباری با هزار و صد گونی آرد مشکوک به احتکار در ابتدای جاده روستای کوه سفید قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  کشف انباری با بیش از هزار گونی آرد مشکوک به احتکار در قممعاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان گفت: در این انبار هزار و صد گونی آرد از شهر‌های قزوین، گنبد، کنگاور و... دپو شده است و به شیوه‌ای غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری می‌شود.

پدرام نیرومند با بیان این که آرد‌های دپو شده در این انبار فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و حواله جابجایی هستند خاطر نشان کرد: طبق اظهارات نگهبان این مجموعه، آرد‌های ذخیره شده متعلق به یک کارخانه کیک و کلوچه در شهرک صنعتی شکوهیه است، اما هنوز اطلاعی از مالکان و حتی نام کارخانه ذکر شده در دسترس نیست.

وی افزود: این انبار تاکنون در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و با توجه به حجم و شیوه نگهداری، احتمال احتکار این کالا‌ها وجود دارد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان با اشاره به افزایش نرخ آرد صنف و صنعت در چند روز گذشته گفت: با توجه به اینکه احتکار آرد در روز‌های گذشته سود سرشاری برای متخلفان به همراه داشته است، شهروندان می‌توانند برای کمک به نهاد‌های نظارتی هرگونه موارد مشکوک را در تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر