کشف دو محموله قاچاق در قم

سپهر اقتصاد- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۸۰ کیلوگرم گردو قاچاق در پی توقیف یک دستگاه پراید وانت در محور قم به کاشان خبر داد.

کشف بیش از نیم تن گردو قاچاق در قم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرماندهی انتظامی استان در خصوص کشف بیش از نیم تن گردوی فاسد در قم، گفت: مأموران یگان تکاوری استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه پراید وانت را در محور قم به کاشان متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۵۸۰ کیلوگرم گردو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز در قالب ۲۹ گونی ۲۰ کیلوگرمی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد. جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد. سردار اسماعیلی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پلیس در اسرع وقت رسیدگی کند.
 

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در قم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی قم از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق خبر داد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  سرهنگ ولی ترابی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی به کشف محموله چوب قاچاق در استان اشاره کرد و گفت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق را در عوارضی قم- کاشان متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده ۱۰ تن انواع چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد. معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت:برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. سرهنگ ترابی تصریح کرد: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر