کشف ۷ هزار و ۸۰۰ قلم داروی تقلبی در قم

سپهر اقتصاد- جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۷ هزار و ۸۰۰ قلم انواع داروی غیر مجاز در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

کشف ۷ هزار و ۸۰۰ قلم داروی تقلبی در قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرماندهی انتظامی استان امروز در گفتگو با خبرنگار ما از کشف ۱۳۹ قلم داروی تقلبی و دست ساز در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد. وی گفت: پلیس فتای قم همزمان با طرح سراسری شناسایی و کشف دارو‌های غیرمجاز در فضای مجازی بیش از ۷۴۰ صفحه تبلیغ دارو‌های غیرمجاز را شناسایی کرد که ۹۰ درصد صفحات که غیر بومی بودند را برای پیگیری‌های لازم به پلیس فتا استان‌های مربوط معرفی نموده است. سردار اسماعیلی افزود: در این مدت ۷ هزار و ۸۰۰ نوع داروی غیر مجاز به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال با همکاری سازمان غذا و دارو و مراجع قضایی کشف شد. وی بر لزوم هوشیاری مردم نسبت به تهیه دارو، مکمل‌ها و لوازم آرایشی از مراکز مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی در فضای مجازی مراتب را به شماره ۰۹۶۳۸۰ پلیس فتا ا طلاع دهند.  

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در قم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در استان خبر داد.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  سرهنگ ولی ترابی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق را در جاده قدیم قم-کاشان متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده ۱۵ تن انواع چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه بازداشت شد. معاون عملیات فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم به همراه خودروی توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع قضایی تحویل شد. سرهنگ ترابی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی با پلیس در ارتباط باشند.
 

توقیف سمند حامل لوازم برقی قاچاق در قم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف لوازم برقی قاچاق در پی توقیف یک دستگاه خودرو سمند در قم خبر داد.

توقیف سمند حامل لوازم برقی قاچاق در قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  سرهنگ ولی ترابی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان تکاوری استان یک دستگاه خودرو سمند حامل بار قاچاق را در محور قم به کاشان شناسایی و متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از خودوری توقیفی ۴ دستگاه کولر گازی به همراه پنل، یک دستگاه آب میوه گیری، یک دستگاه چای ساز و یک دستگاه توستر فاقد مجوز و قاچاق کشف که در این رابطه راننده بازداشت و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا افزود: به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده چنین خودرو‌هایی  در محور‌های مواصلاتی استان، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر