یک هتل سه ستاره درقم آماده بهره برداری است

سپهر اقتصاد - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: هتل سه ستاره قصر نادری قم آماده بهره‌برداری می‌باشد.

به‌ گزارش  روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، مهدی نصراصفهانی ضمن اعلام خبر فوق افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این هتل حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است و برای ۱۲ تَن اشتغال مستقیم ایجاد کرده‌است.

وی با بیان این که قم محور گردشگری مذهبی ایران است افزود: سالیانه خیل عظیم ارادتمندان به اهل بیت(ع) به قصد زیارت به شهر قم سفر می‌کنند و رفع نیاز به تخت‌های اقامتی در اولویت برنامه‌های گردشگری استان است.

نصراصفهانی با بیان این که توان اقتصادی زائران یکسان نیست افزود: از ساخت هتل‌های پنج ستاره لوکس تا ساخت واحدهای اقامتی ارزان قیمت در برنامه‌ها و سیاست‌های معاونت گردشگری استان گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: با افزایش ماندگاری اقامت زائران و گردشگران در قم، بنیان اقتصادی استان تقویت می‌شود.

معاون گردشگری قم همچنین نوسازی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های قم را نیاز صنعت گردشگری استان دانست و گفت: نوسازی هتل فدک با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده‌است.

معاون گردشگری قم با بیان این که هتل فدک برای حدود ۲۰ تَن اشتغال مستقیم ایجاد کرده است ادامه داد: این هتل حدود ۴۰ اتاق و ۱۲۰ تخت اقامتی دارد که نوسازی آن یک امر ضروری بود.

نصر اصفهانی گفت: صنعت هتل‌داری استان اقتضا می‌کند برای بروزرسانی خدمات به زائران و مهمانان، متناسب با تکنولوژی روز، تغییر پیدا کند.

معاون گردشگری قم با بیان اینکه نوسازی و بازسازی هتل نوعی سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: با جذب زائران و مسافران جدید، هر ساله به مهمانان هتل افزوده خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر