۱۸ طرح صنعتی به مناسبت دهه فجر در قم به‌بهره‌برداری می‌رسد

سپهر اقتصاد- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت: ۱۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای یکهزار و ۷۲ نفر به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار و مسئولان ملی و استانی در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود سیجانی  درگفت‌وگو با خبرنگار ان بیان کرد: بهره‌برداران این طرح‌های تولیدی که در سطح شهرک‌ها و مناطق صنعتی استان افتتاح می‌شود در زمینه تولید محصولاتی همچون انواع پاکت‌های بسته بندی، انواع قفسه، یخچال و لوازم فروشگاهی،‌ انواع دستمال کاغذی، ساخت انواع رنگ، روغن جلا و پوشش‌های مشابه، مجموعه صفحه کلاج و انواع دوچرخه به فعالیت خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین محصولات پلاستیکی، انواع فنر،‌ محصولات فلزی ساختمانی، انواع کفش، انواع اگزوز خودرو، انواع محصولات پلاستیکی، کاغذ و مقوا و محفظه‌های کاغذی، انواع روغن موتور،‌ انواع لوازم فلزی کابینت و لوازم آشپزخانه از دیگر کالاهایی است که در این واحدهای صنعتی تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی همواره از مهمترین برنامه‌های دهه‌فجر استان قم است که علاوه بر کمک به رشد و توسعه اقتصادی استان، موجب اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان با استعداد و جویای کار در بخش تولید که از ارکان خودکفایی است، می‌شود.

سیجانی گفت:‌ ظرفیت‌های صنعتی استان طی سال‌های اخیر مورد توجه جدی بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه قرار گرفته‌است و به همین خاطر بخش تولید در قم با سرعت زیادی مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند.

وی بیان کرد: مسئولان استان نیز با نگاه به ظرفیت‌های محیط زیستی قم، حمایت از هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش را به جد در دستور کار خود دارند و به همین دلیل فرآیندهای مربوط به فعالیت‌های صنعتی در این استان تسهیل شده‌است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر