۲۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف و توقیف ۱۰ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک واحد مسکونی در این استان خبر داد.

سپهر اقتصاد - فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۲۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی نیروی انتظامی قم، سرهنگ امیر مختاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز، ماموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم، با اشراف اطلاعاتی منزلی را که در این امر فعالیت می کرد، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی از یک باب منزل بازدید و ۲۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به همراه جعبه تهویه هوا  و لوازم و امکانات جانبی آن‌ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با ذکر این نکته که کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده تاکید کرد: شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر