۴۰ خدمت غیرحضوری توسط تامین اجتماعی قم ارائه می‌شود

سپهر اقتصاد- مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری توسط تامین اجتماعی قم ارائه می‌شود که در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس es.tamin.irقابل دسترسی و دریافت می‌باشد.

به گزارش ایرنا،محمد عاشوری  استقبال مردم استان از دریافت خدمات تامین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری در قم را خوب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون فقط در بخش عقد قرارداد، ۵۰۹۷ نفر به‌صورت غیرحضوری با این اداره کل در قالب بیمه‌های مشاغل آزاد و اختیاری قرارداد بسته و بیمه پرداز اصلی سازمان شده‌اند.

وی دلیل استقبال مردم را اطلاع‌رسانی گسترده و همچنین آسانی ارائه و دریافت خدمت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان این‌که مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، اضافه کرد: تمام این زیرساخت‌ها به‌منظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین اجتماعی آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات ۴۰ گانه نیاز به مراجعه حضوری نیست.

عاشوری تاکید کرد: کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق سامانه تلفنی۱۴۲۰ تمام درخواست‌های خود را از تامین اجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته وی،‌ اداره کل تامین اجتماعی استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر