۵ درصد مردم قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

ا

سپهر اقتصاد- مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر پوشش ۶۵ درصدی مردم قم، گفت: ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم از سیاست‌های اصلی این سازمان است.

محمد عاشوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه،  بیان کرد: با الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ از میلیون ها بار مراجعه حضوری به دفاتر تامین اجتماعی در سراسر کشور جلوگیری بعمل آمده‌است.

وی با اشاره به برخی دیگر از مزیت های اجرای طرح ۳۰۷۰ عنوان کرد: یکی از ویژگی های قابل بیان این طرح صرفه جویی کاغذ و به تبع آن در جلوگیری از قطع سالانه هزاران درخت بوده است.

وی  تعامل با انجمن‌های کارگری را از مهمترین اولویت های تامین اجتماعی استان طی سالجاری دانست و بر تلاش نسبت به رونق و بهبود فضای کسب و کار در واحدهای صنفی و صنعتی تاکید کرد.

عاشوری یادآور شد: این سازمان ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی از کارفرمایان استان در خصوص حق بیمه کارگران و شاغلین واحدهای مختلف شغلی طلبکار است.

وی ادامه داد: عدم پرداخت حق بیمه براساس دستمزد واقعی و کمبود شناخت و اطلاع از مصوبات و مقررات از چالش های و مشکلات سازمان تامین اجتماعی قم است.

عاشوری در پایان از روان سازی و سهولت در خدمات رسانی بهمراه توسعه و حمایت بیشتر خدمات درمانی و رفع برخی مشکلات حوزه درمان و ارتقای وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) بعنوان اولویت های سالجاری یاد کرد.

  خبرنگار : نجمه وفایی
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر