۵ طرح تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افتتاح شد

سپهر اقتصاد- ۵ پروژه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد تومانی و ۴۰۰ هزار دلاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

به گزارش فارس ، این ۵ طرح از جمله ۳۹ پروژه زیربنایی، تولیدی و خدماتی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بود که  با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

این ۳۹ پروژه با سرمایه‌ گذاری ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی به صورت مشترک توسط بخش‌ های خصوصی و دولتی اجرا شده ‌اند که با بهره‌ برداری از آن ها، برای حدود ۵ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

همچنین طرح‌ تولید کنسانتره خوراک دام، طیور و آبزیان و انواع مکمل خوراکی به ظرفیت ۳۵ هزار تُن، طرح تولید انواع تلویزیون رنگی و مودم رایانه به ظرفیت ۱۲۰ هزار دستگاه، واحد تولیدی لباس فرم و مجلسی به ظرفیت ۱۶۰ هزار دست، واحد تولیدی انواع کیک و بیسکوئیت به ظرفیت ۶ هزار تُن و واحد تولیدی انواع فرز دستی، ماشین فرز، دریل قابل حمل و دریل پیچ گوشتی با ظرفیت تولید سالانه ۴۷۰ هزار دستگاه از طرح‌ هایی است که امروز در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم با سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد تومانی و ۴۰۰ هزار دلاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید و حدود ۱۸۰ فرصت شغلی ایجاد کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر