۸ هزار و ۳۳۷ تُن برنج و شکر از ابتدای سال‌جاری برای قم تخصیص یافته‌است

سپهر اقتصاد- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه، به‌منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قم، هشت‌هزار و ۳۳۷‌ تُن برنج خارجی و شکر برای این استان تخصیص یافته‌است.

به گزارش ایرنا، سعید محمدی ،‌ ضمن اشاره به این که تامین کالاهای اساسی برای مردم قم در جریان یک کار شبانه‌روزی صورت می‌گیرد، بیان داشت: میزان تخصیص برنج و شکر برای استان در سه‌ماه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال‌قبل، بیش از ۱۳۹ درصد رشد داشته‌ که عدد قابل توجهی است.

وی افزود: کار تامین و توزیع کالاهای اساسی در قم برای کمک به تنظیم بازار استان و آرامش مردم در ماه‌های آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و ما در این رابطه از همه ظرفیت‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای مردم قم استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این کار نیازمند همکاری گسترده دستگاه‌های نظارتی هستیم تا کالاهای اساسی که با زحمت فراوان برای استان تهیه می‌شود، در شبکه توزیع منسجمی که برای عرضه آن درنظر گرفته شده به‌دست مردم برسد و از عرضه خارج از شبکه آن به هر صورت جلوگیری شود.

محمدی گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم تعیین کننده قیمت مصرف کننده کالاهای اساسی نیست و قیمت گذاری بر روی این کالاها بر اساس معیارهای درنظرگرفته‌شده و از سوی سایر نهادهای تعیین شده، مشخص‌ می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای تخصیص سهمیه کالاهای اساسی برای استفاده هیات‌های مذهبی استان در ماه‌های محرم و صفر نیز انجام شده‌است که پس از تعیین میزان سهمیه،‌ جزییات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر