15 موضوع مهم در زمان بندی تبلیغات
سپهر اقتصاد سید علی ناظم زاده – مشاور و پژوهشگر چه زمانی باید تبلیغات را آغاز کنیم؟ تبلیغات را تا چه مدتی ادامه دهیم؟ چه روزها، ماه ها و فصل هایی باید بیشتر یا کمتر تبلیغ کنیم؟ در چه زمانی می توانیم از حجم تبلیغات بکاهیم؟ چه زمانی باید تبلیغات را پایان دهیم؟ سؤالات فوق … ادامه خواندن 15 موضوع مهم در زمان بندی تبلیغات
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.