تحویل بنزین فقط با کارت هوشمند سوخت

سپهر اقتصاد-مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم، گفت: بعد از تعطیلات عید سعید فطر تحویل بنزین با کارت سوخت شخصی امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمدرضا حصیری، مدیر منطقه قم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، گفت: توصیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران استفاده از کارت سوخت شخصی با هدف بهبود نظام توزیع و استفاده از داده‌های آماری آن برای جلوگیری از قاچاق سوخت است.
وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و همچنین کارت‌های جایگاه وجود ندارد، افزود: برای مالکان خودرو‌ها در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر می‌باشد. مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت: با اجرای این طرح و محدود شدن تعداد کارت جایگاه‌ها ممکن است افرادی که کارت سوخت شخصی ندارند در فرآیند سوخت گیری با تاخیر مواجه شوند. حصیری با تاکید بر اینکه کارت آزاد در کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت به تعداد مناسب وجود دارد تصریح کرد: در این طرح برای ترغیب هموطنان عزیز برای استفاده از کارت سوخت شخصی، کارت‌های اضطراری جایگاه‌های سوخت ساماندهی می‌شود. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از هموطنان خواست در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به درخواست صدور المثنی اقدام کنند. حصیری اضافه کرد: کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند به سایت post.ir و epolic.ir مراجعه یا با سامانه‌ی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. وی افزود: مردم می‌توانند طبق روال قبل ۶۰ لیتر بنزین یارانه‌ای را دریافت می‌کنند و تا سقف ۱۵۰ لیتر هم می‌توانند با کارت شخصی خود سوخت تحویل بگیرند و کسانی که بیشتر از این مصرف دارند می‌توانند از کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت استفاده کنند. در چند روز اخیر انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت باعث نگرانی مردم شده است.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.