سپهر اقتصاد- – مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: ایستگاه گاز ۲۰ هزار متر مکعبی گاز در فاز سه شهرک صنعتی سلفچگان استان احداث شد که نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات و تأمین انرژی صنایع مستقر دارد.
وحید آشتیانی در گفتوگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص، اعلام کرد: خط انتقال این پروژه به طور کامل اجرا شده و هدف آن تأمین و انتقال گاز به فاز سه شهرک صنعتی سلفچگان است؛ شبکه توزیع در این پروژه شامل شبکهای به طول ۱۹ کیلومتر از جنس پلیاتیلن و فولاد میباشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم همچنین به اجرای خط تغذیه فولادی به طول ۲ کیلومتر اشاره و تأکید کرد: توسعه زیرساختهای گازرسانی نه تنها به بهبود کارایی واحدهای صنعتی کمک میکند بلکه میتواند منجر به جذب سرمایهگذاریهای بیشتر و افزایش تولید در این منطقه شود.

