توسعه زیرساخت‌های گردشگری اولویت شهرداری قم

سپهر اقتصاد-شهردار قم توسعه گردشگری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری دانست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در این حوزه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ فرامرز عظیمی در نشست با مشاور وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جمعی از فعالان گردشگری استان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قم در زمینه‌های تاریخی، مذهبی، سلامت و دیگر بخش‌ها، گفت: توسعه گردشگری اولویت ماست که با همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توان از این ظرفیت‌ها در معرفی بهتر قم و افزایش سهم آن در صنعت گردشگری بهره‌برداری کرد.
وی همچنین از اقدامات مشترک شهرداری با اداره کل میراث فرهنگی در هفته‌های اخیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این همکاری‌ها منجر به گام‌های مثبت در راستای معرفی ظرفیت‌های غنی و ارزشمند شهر قم شود. 
در پایان نیز سردار قاسمی مشاور وزیر، از اقدامات و همکاری‌های شهردار قم در مسیر احیای ظرفیت‌های گردشگری این شهر تقدیر کرد.
حل مشکل پارکینگ‌های محلی به‌ویژه در مناطق پرتردد اطراف حرم و مراکز زیارتی و همچنین تقویت زیرساخت‌های گردشگری از دیگر مطالبات جدی فعالان این بخش در نشست مذکور بود.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهانه