سپهر اقتصاد- سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اهمیت هوشمند سازی در این سازمان گفت: سازمان با توسعه و طراحی develop و بهره‌برداری از سامانه وب، مدیریت درآمد پایانه‌ها توانسته علاوه بر پاسخگویی به مطالبه مردم، در شفاف‌سازی خدمات و گردش مالی سازمان گام مؤثری بردارد.

وی به توسعه هوشمند سازی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اشاره کرد و گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با توسعه و طراحی develop و بهره‌برداری از سامانه وب مدیریت درآمد پایانه‌ها، توانسته علاوه بر پاسخگویی به مطالبه مردم، در شفاف‌سازی خدمات و گردش مالی سازمان گام مؤثری بردارد.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت پایانه مسافربری موردنظر به‌ویژه پایانه مرکزی می‌توانند اطلاعات مربوط به سفر را در دو بخش سرویس‌های روزانه و شرکت‌های مستقر در پایانه دریافت کرده و مسیر سفر و شرکت مسافربری را انتخاب کند.

وی از ثبت نرخ کرایه سفر شرکت‌های مختلف برای سهولت در انتخاب بلیت در سامانه خبر داد و ابراز کرد: شهروندان با مراجعه به سایت پایانه‌ها می‌توانند خرید قطعی بلیت سفر خود را انجام داده و سر ساعت موردنظر در پایانه حضور پیدا کنند.

پوریافر در ادامه به‌طور مشخص به سایت پایانه مرکزی اشاره و تصریح کرد: تعداد ۲۵ شرکت مسافربری در پایانه مرکزی به‌صورت دائم مستقر بوده و به‌طور متوسط روزانه ۴۴ سفر به تمام نقاط کشور انجام می‌شود که البته از زمان  شیوع ویروس کرونا بسیاری از سفرها لغو شده است.

وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر برده و از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا بتوانیم دوباره سلامتی را به شهر و کشور بازگردانیم.**

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *