احیای ۲۸ واحد تولیدی استان قم در ۹ ماه امسال

سپهراقتصاد: ئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از احیای ۲۸ واحد تولیدی راکد در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، محمود سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، با اشاره به رفع مشکلات ۲۸ واحد تولیدی راکد در ۹ ماهه امسال، حل مشکل پایان کار نهایی برای واحد تولیدی در زمینه گرانول، تامین سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی به واحد تولید کننده انواع محصولات سلولوزی و تامین زمین برای توسعه واحد تولیدی انواع محصولات لبنی را از مصوبات امروز این ستاد عنوان کرد.

 وی کمبود زمین در شهرک شکوهیه را از مهمترین مشکلات واحد‌های تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی استان عنوان کرد و افزود: به این منظور و برای توسعه این شهرک صنعتی افزوده شدن ۱۰۹ هکتار زمین برای سرمایه گذاری و توسعه واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رفع محدودیت‌های زیر ساختی آب و برق را از دیگر مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک شکوهیه قم اعلام کرد و گفت: محدودیت تامین برق رفع شده و برای مشکل آب نیز مجوز بهره برداری به واحد‌های تولیدی متوسط و کم آب بر در این شهرک داده می‌شود.

 بهرام سرمست، استاندار قم هم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بازدید از ۴ شرکت تولیدی استان، گفت: واحد‌های تولیدی بازدید شده ظرفیت توسعه و افزایش تولید دارند که قول مساعد و دستورات لازم برای حل مشکلات این واحد‌ها صادر شد.

استاندار با تاکید بر حمایت از واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید، افزود: امیدواریم با پشتیبانی صورت گرفته این طرح‌ها تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر