انجام بیش از 70 هزار خدمت بستری به بیمه شدگان قمی

سپهر اقتصاد-دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: سال گذشته بیش از 60 هزار بیمه شده درمراکز طرف قراداد و بیش از 11 هزار بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره مند شدند.


دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت: سال گذشته بیش از 60 هزار  و 709 بیمه شده در هشت بیمارستان طرف قراداد و بیش از 11 هزار و 203 بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره مند شدند.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت بیمارستان امام رضا علیه السلام تامین اجتماعی قم با 125 تخت مصوب و 117 تخت فعال در سال گذشته با 6/6 درصد از تخت های استان قم به بیش از 16 درصد نیاز خدمات بستری ،خدمت رسانی کرده است.

دکتر سید مهدی محصل با اشاره به جمعیت بیش از 840 هزار نفری بیمه شدگان در استان و ضرورت توسعه تخت های بستری تامین اجتماعی در استان قم اظهار داشت : ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی قم در سال گذشته بیش از 74 بود که بیشترین بستری با 3 هزار و 195 بیمار در بخش زنان و زایمان و هزار و 898 بستری در بخش جراحی عمومی بوده است.

مدیر درمان استان قم با اشاره به انجام بیش از 7 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا علیه السلام گفت: اعمال جراحی ارتوپدی وچشم نیز با بیش از دو هزار عمل جراحی از دیگر خدمات مهم بیمارستان امام رضا علیه السلام در ابعاد جراحی های بزرگ و متوسط را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است : بیمارستان امام رضا علیه السلام به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت جاده ای 17 استان ، در سال گذشته بیش از 30هزار بیمار را از طریق اورژانس پذیرش کرده است که نشاندهنده اورژانس پر کار در خدمت رسانی به بیماران تصادفی و بیماران داخلی است.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه