بهره برداري از 16 پروژه با اعتبار 437 ميليارد تومان و اشتغالزايي 458 نفر در استان قم

سپهر اقتصاد- طي مراسم ويدئوكنفرانس با حضور وزير نيرو و استاندار قم، پست ۴۰۰ کیلوولت ذوب گستر و 15 طرح صنعت برق و آب به بهره برداري رسيدند.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در آیین افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق قم که با سخنرانی ویدیوکنفرانسی وزیر نیرو در قالب سی و هشتمین پویش “هر هفته الف-ب-ایران” در چهار استان قم، زنجان، اصفهان و سمنان برگزار شد، افزود: تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه آب قم اهمیت زیادی دارد و انتظار می رود با تامین اعتبارات، این تصفیه خانه تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: طی هشت سال اخیر و به ویژه در دو سال گذشته پروژه های بزرگ و تاثیرگذاری در سطح استان قم به بهره برداری رسیده است.

استاندار قم همچنين با اشاره به بهره برداري از 16 پروژه با اعتبار 437 ميليارد تومان و اشتغالزايي 458 نفر در صنعت آب و برق در روز جاري ادامه داد: اين طرح ها ظرفيت هاي خوبي براي استان قم ايجاد كرده اند.

در این آیین، پست ۴۰۰ کیلوولت ذوب گستر، ۷۰ پروژه توسعه و بهینه سازی شبکه های فوق توزیع و شبکه فشار ضعیف توزیع نیروی برق، ۵ نیروگاه مقیاس کوچک، برق آبی و خورشیدی جمعا به ظرفیت ۲۰.۵ مگاوات و شبکه فاضلاب مسکن مهر پردیسان به بهره برداری رسید.

در سی و هشتمین پویش” هرهفته الف-ب-ایران در مجموع طرح هایی با اعتبار ۶۸۶ میلیارد تومان در چهار استان قم، زنجان، سمنان و اصفهان در دو صنعت آب و برق به بهره برداری رسید كه 65 درصد اين اعتبارات متعلق به استان قم مي باشد.

 

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه