تاکید آیت الله سعیدی بر تامین معیشت مردم

سپهر اقتصاد-تولیت حرم حضرت معصومه (س) خطاب به وزیر کشور: تامین معیشت مردم را در اولویت قرار دهید، دلال‌هایی که دنبال سودجویی هستند مفسد اقتصادی بوده و باید با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ، تاکید آیت الله سعیدی بر تامین معیشت مردمآیت الله سعیدی  در دیدار وزیر کشور در قم با اشاره به مقاومت خوب مرد در مقابله با کرونا و فشار‌های اقتصادی گفت: دولت هم باید با کوتاه کردن دست دلالان که مصداق مفسد اقتصادی هستند وضعیت معیشت مردم را سامان دهد. تولیت حرم مطهر فاطمه معصومه (س) تشرف مردم به اماکن مقدس را سبب ترویج آرامش دانست وافزود: البته این حضور با اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. وزیر کشور هم در این دیدار از عملکرد خوب حرم رضوی، حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه، دراجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد. آقای رحمانی فضلی سال ۱۳۹۹ را افتخاری برای ملت ایران خواند وافزود: ملت ایران در این سال سخت با مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه، دشمن را به زانو وکرنش در آورد. وی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا گفت: ترامپ بار‌ها خواسته بود که با رئیس جمهور دیدار کند تا بتوانداز پس آن در انتخابات توفیق داشته باشداما هر بار با درب بسته مواجه شد.
خاطرنشان می شود: آقای رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با سفر به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی، صافی گلپایگانی و جوادی آملی دیدار کرد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر