تاکید رئیس اتحادیه فرش دستباف بر لزوم ثبت و مستندسازی نقشه‌ های اصیل فرش قم

سپهر اقتصاد-در جلسه هماهنگی برگزاری مدیرکل صمت و مدیرکل صدا و سیمای استان قم رئیس اتحادیه فرش دستباف بر لزوم ثبت و مستندسازی نقشه‌ های اصیل فرش قم تاکید کرد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای استان قم در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه و همایش تجلیل از مشاهیر صنعت فرش ایران که با حضور ابدالی مدیرکل صمت، پروان معاون سازمان صمت، صادقی رئیس اتحادیه فرش استان، احمدی رئیس اداره فرش، الیاسی معاون اتحادیه فرش و شعبانی راد معاون خبر صداوسیمای قم برگزار شد، ضمن تاکید بر ثبت و مستندسازی نقشه‌های اصیل فرش قم، گفت: صدا و سیمای استان آمادگی دارد با مشارکت اتحادیه فرش، مستندات فاخر برای پخش از شبکه‌های استانی و ملی و بین المللی تولید کند.

✳️آقای ابدالی مدیر کل صمت هم در این جلسه با بیان اینکه همایش تجلیل از مشاهیر فرش بیستم خرداد 1403 در دانشگاه قم برگزار می‌شود، خواستار حمایت صدا و سیما برای پوشش این اقدام مهم اقتصادی و فرهنگی در سطح استان و کشورشد.

✳️همچنین در این جلسه مقرر شد اتحادیه فرش دستبافت استان برای برگزاری نمایشگاه فرش و عرضه آثار مشاهیر فرش در حاشیه سالن همایش در بیستم خرداد اقدامات لازم را انجام دهد و صداوسیمای استان قم پوشش خبری همایش در آن روز به صورت زنده و تولیدی با مشارکت برگزارکنندگان را انجام دهد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه