تایید ۷.۰۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم 

سپهر اقتصاد-سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در استان قم ۱۳ هزار متقاضی طرح حمایت از خانواده و جمعیت جمعیت ثبت نام کرده اند که تاکنون افزون بر هفت هزار نفر از آنان تایید شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سید حسن اسحاق اظهار کرد: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشمول سه گروه، سه فرزند و بیشتر که فرزند آخر ۲۴ مهر ۱۴۰۰ متولد شده باشد، یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال که فرزند بزرگ متولد سال ۸۲ به بعد باشد و در نهایت گروه سوم افراد دارای سه قلو و بیشتر از تاریخ مهر ۱۴۰۰ به بعد می شود.

وی افزود: برای این سه گروه امتیازات و تمهیداتی توسط قانون گذار اندیشه شده است که در استان قم نیز مطابق با قانون به این سه گروه در صورت تایید در سامانه، حداکثر ۲۰۰ متر زمین اهدا و قرارداد واگذاری اعطا می شود.

اسحاق در خصوص جزییات ثبت نامی های استان توضیح داد: بیش از هفت هزار متقاضی در استان قم تایید شده اند که از این تعداد پنج هزار نفر برای تشکیل پرونده و ادامه روند تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان معرفی شده اند، از مجموع این تعداد چهار هزار قطعه زمین تخصیص داده شده اند.

وی اعلام کرد: از مجموع افراد تایید شده تاکنون ۲۵۰۰ نفر به دفاتر اسناد رسمی استان معرفی شده اند و بالغ بر هزار متقاضی قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت را دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: کارسازی و برنامه ریزی برای اعطای قرارداد واگذاری زمین به سایر متقاضیان حائز شرایط این طرح در دست اقدام است و به مرور به سایرین برای اقدامات لازم، ارسال پیامک یا اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه