ذخیره سازی میوه شب عید در قم

سپهر اقتصاد- مدیران اقتصادی استان در قالب کارگروه تنظیم بازار از انبار‌های ذخیره کالا‌های اساسی و انبار میوه شب عید استان بازدید کردند.

ذخیره سازی میوه شب عید در قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار در حاشیه این بازدید از ذخیره ۱۵۰تُن سیب و ۳۰۰تُن پرتقال ویژه شب عید خبر داد و گفت: توزیع این میوه‌ها از چهارشنبه ۲۸ اسفند در ۲۲چادر سطح شهر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت نهایی سیب و پرتقال شب عید هنوز مشخص نشده است افزود: قطعاً این میوه‌ها کمتر از کف قیمت بازار عرضه می‌شود.

غضنفری در ادامه با اشاره به موجودی کالا‌های ذخیره شده در انبار‌های استان گفت: در حال حاضر حجم مناسبی از کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر و روغن در انبار‌های استان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از توزیع روزانه بیش از ۶۰تُن مرغ گرم و ۲۰تُن مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۹۰واحد صنفی کار توزیع این مرغ‌ها را در سطح استان برعهده دارند.

غضنفری نیاز فعلی استان را حدود ۱۱۰تُن مرغ عنوان کرد و گفت: جهاد کشاورزی استان در حال رایزنی برای تامین این مقدار مرغ از سایر استان‌ها خصوصاً زنجان و سمنان است و به زودی این مشکل مرتفع می‌شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر