سپهر اقتصاد-شهردار قم با تأکید بر این‌که هیچ مشکلی در تأمین منابع قطار شهری قم وجود ندارد گفت: متأسفانه تغییرات مدیریتی در رأس هرم پیمانکاری این پروژه سبب ایجاد سکته‌ای در کار شد.

شهردار قم ادامه داد: استفاده از اوراق مشارکت یکی از راه‌های تأمین منابع این پروژه بوده است و در همین چند روز اخیر نیز برای نهایی کردن موضوع این اوراق، نیاز بود تا ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقد تهیه و آماده شود.

وی با تأکید بر اینکه قرار بود تست گرم فاز نخست خط یک مترو قم تا پایان خردادماه به انجام برسد خاطرنشان کرد: متأسفانه تغییرات مدیریتی در رأس هرم پیمانکاری این پروژه سبب ایجاد سکته‌ای در کار شد.

سقائیان نژاد با اشاره به برخی سنگ‌اندازی‌های اخیر در این موضوع اذعان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر و درحالی‌که برنامه‌ریزی‌ها برای عملیات نهایی فاز نخست خط یک مترو قم در دست اقدام و اجرا بود، نامه‌نگاری مشکوکی در این موضوع با برخی مسئولان عالی‌رتبه انجام‌شده که به دنبال بررسی منشأ این نامه‌نگاری هستیم.

وی همچنین از مسئولان و دست‌اندرکاران خواست تا مسائل مربوط به موضوع قطار شهری قم را با در نظر همه جوانب امر موردتوجه قرار داده و البته بازدید میدانی از این پروژه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

شهردار قم با تأکید بر این‌که هیچ مشکلی در تأمین منابع قطار شهری قم وجود ندارد افزود: البته مشکلات دیگری مانند مباحث پیمانکاری و مشاوره‌ای در مسیر اجرای پروژه وجود دارد که امیدواریم با همراهی و تعامل همه دست‌اندرکاران حل‌وفصل شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *