طعم محکومیت برای قاچاقچی موتورسیکلت در قم

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه چهار میلیارد و 796 میلیون ریالی برای قاچاقچی موتورسیکلت سنگین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 1200 سی سی به ارزش چهار میلیارد و 796 میلیون ریال در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت قاچاق، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و 796 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را که در منزلی مسکونی بود را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: بر اساس قانون، موتورسیکلت کشف شده قاچاق، به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

ناکام ماندن انتقال کالای قاچاق در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت یک میلیارد و 985 میلیون ریالی برای قاچاقچی پتو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق 206 تخته پتوی خارجی به ارزش 985 میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل بیش از یک برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

حسام گفت: همچنین شعبه با توجه به اینکه ارزش خودروی مورد استفاده در حمل کالای قاچاق، بیشتر از ارزش کالای قاچاق بوده، متهم را به پرداخت 985 میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 985 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور سلفچگان به قم این پتوهای به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه