عملیات تقویت و ایمن‌سازی شبکه گاز محور قم-تهران اجرا شد

سپهر اقتصاد-مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اجرای عملیات بزرگ تقویت گازرسانی، ایمن‌سازی و تعمیرات شبکه گاز، به صورت همزمان در 11 نقطه محور قم-تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌ جهت رفاه حال صاحبان صنایع، واحدهای صنعتی و هم‌استانی‌های عزیز، این عملیات از ساعات بامدادی روز پنج‌شنبه 18 آبان آغاز شد و تا روز جمعه 19 آبان ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در این عملیات 11 نقطه به‌طور همزمان مورد حفاری قرار گرفت، تصریح کرد: نصب چندین شیر انتظار، تعویض شیر فلنجی در سایزهای بالا، تعویض اتصالات عایقی، اجرای خط تغذیه، اصلاح خط تغذیه و اتصال به خط تقویتی از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بود.

خوش‌لهجه هدف از این عملیات را تقویت گازرسانی به شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد، افزایش قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه گازرسانی شهر قم، گازرسانی به مشترکان صنعتی جدید، ایمن‌سازی شبکه و تعویض تأسیسات فرسوده عنوان کرد و در ادامه افزود:  با تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز استان قم و هماهنگی کامل بین مدیریت‌های مهندسی و بهره‌برداری، این عملیات به صورت فشرده و در کمترین زمان ممکن انجام شد که در نوع خود یک دستاورد بزرگ برای شرکت گاز استان به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه