قم رتبه برتر کشور در توانمندسازی صنایع کوچک را به خود اختصاص داد

سپهر اقتصاد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: این شرکت در استان توانست رتبه نخست کشوری را در زمینه تحقق شاخص‌های عملیاتی، ارتقاء و توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط به خود اختصاص دهد.

وحید آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای امر درصدد برآمد تا مشکلات کشور را با اتکا به نیروی مردمی و بر اساس رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب احصا و برای حل آنها راهکارهای عملیاتی ارائه کند که در همین رابطه امروز شاهد فعالیت‌های گسترده زیرساختی در بخش‌های مختلف تولیدی از جمله صنعت استان قم هستیم.

وی ادامه داد: بر این اساس و با اقدام‌های گسترده و زیربنایی صورت گرفته در معاونت صنایع کوچک و متوسط، این شرکت توانست رتبه برتر را در زمینه تحقق شاخص‌های عملیاتی، ارتقا و توانمندیسازی صنایع کوچک و متوسط را به خود اختصاص دهد.

آشتیانی افزود: مجموعه‌ی این اقدامات که مجموع آنها به ۲۴ خدمت در حوزه حمایت و توانمندسازی صنایع کوچک می‌رسد، موجب شده‌است استان قم رتبه نخست را در بین ۳۱ استان به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه این موفقیت در چارچوب بخشی از خدمات دولت در سطح استان به دست آمده‌است گفت: این فعالیت‌ها تا برگزاری انتخابات و همچنین استقرار دولت جدید و پس از آن، ادامه می‌یابد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه