منطقه پردیسان بهشتی برای سرمایه گذاران

قم Qom

سپهر اقتصاد- مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره شرایط بسیار مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه، پردیسان را بهشت سرمایه‌گذاران در شهر قم عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رمضانی با بیان اینکه فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری زیادی برای بخش خصوصی در منطقه هشت وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری آماده هرگونه مشارکت با سرمایه‌گذاران در این منطقه است و در این زمینه موقعیت‌های مناسبی نظیر سایت ۵۰هکتاری پارک ملل، بوستان غدیر و دیگر بوستان‌های سطح منطقه از جمله این فرصت‌ها است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه سایت ۵۰ هکتاری پارک ملل را فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: این سایت واقع در بلوار امام صادق(ع) و با موقعیتی کم‌نظیر و کاربری تفریحی، رفاهی- خدماتی است که احداث پارک ملل با مشارکت سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد.

رمضانی فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بوستان غدیر را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در حال حاضر در این بوستان امکاناتی از قبیل پارک آب‌وتاب، شهربازی بزرگ و مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان غدیر وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک دریاچه مصنوعی با امکاناتی نظیر رستوران غذاهای دریایی به آن اضافه خواهد شد و درصدد هستیم زمین گلف، چایخانه سنتی و دیگر اماناتی تفریحی را با مشارکت سرمایه‌گذاران به این بوستان اضافه کنیم.

وی در ادامه قابلیت ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در یازده نقطه منطقه و امکان عقد قراردادهای واگذاری در بوستان‌های سطح منطقه برای ایجاد غرفه‌های مختلف تفریحی- خدماتی مانند پارک بادی، غرفه محصولات فرهنگی و … را از دیگر موقعیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی عنوان کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر