نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:برخی گشایش‌های اقتصادی در حال شکل‌گیری است

سپهر اقتصاد- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اطلاعاتی که داریم می دانیم برخی گشایش‌های اقتصادی در حال شکل‌گیری است که می‌تواند وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود ببخشد.

به گزارش ایرنا، احمدامیرآبادی فراهانی  در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت استانداری، افزود: با شروع به کار دولت جدید روح تازه ای در کالبد جامعه دمیده شده و امید می‌رود بتوانیم مشکلات و دغدغه های مردم بیشتر از گذشته رفع شود.

وی اضافه کرد: سلامت و معیشت دو برنامه اصلی دولت و دولتمردان است و مردم امروز گرفتاری‌های زیادی در این دو حوزه احساس می‌کنند که باید به تدریج از شدت آنها کاسته شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران استانی باید تا آخرین لحظه مسئولیت خود خدمت کنند وتوجهی به آمدن و رفتن دولت‌ها و تغییرات استانی ناشی از آن نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب علی رضا زاکانی بعنوان شهردار تهران، گفت: با تصمیم شورای اسلامی شهر تهران وی توفیق خدمت به مردم قم را از دست داد و در خدمت مردم تهران خواهد بود و این مساله بار مسئولیت و تکالیف نمایندگان قم را دو چندان کرده‌است.

امیرآبادی ادامه داد: با انتخاب بنده بعنوان معین استان قم در مجلس شورای اسلامی در حقیقت اجازه داده نشد تا ظرفیت نمایندگی قم از استان گرفته شود و این مساله به نحوی مدیریت و کنترل شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: به خاطر انتخاب بنده به عنوان معین قم به زودی دو دفتر نمایندگی در منطقه یک شهرداری و شهرک پردیسان برای مراجعه و رسیدگی به مطالبات مردم با تمام امکانات لازم راه اندازی می‌شود.

امیرآبادی یادآور شد: اصل در مدیریت اجرایی بر این است که امور به درستی پیش برود و مردم نیازی برای مراجعه به دفاتر نمایندگان احساس نکنند اما این مساله در کشورما یک روال و عرف است و باید از ان استفاده شود.

وی عنوان کرد: جلسات مجمع نمایندگان قم طبق روال قبل ادامه خواهد داشت و در کنار حجت الاسلام ذوالنوری نماینده دیگر قم برنامه ها و طرح های مربوط به قم هماهنگی های لازم انجام می‌شود.

امیرآبادی با اشاره به حل مشکل کمبود واکسن، یادآور شد: با پیگیری های انجام شده ۱۰۰ هزار واکسن جدید به استان قم اختصاص یافته‌است و از مسئولان استان درخواست داریم مشکلات را در اسرع وقت برای پیگیری به نمایندگان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهنامه