سپهر اقتصاد- اداره‌کل تامین اجتماعی قم باصدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به مصادف بودن تعطیلات ۲۵،۲۶ و ۳۰ مردادماه با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، کارکنان مرتبط با دریافت و وصول حق بیمه شعب تامین اجتماعی در محل کار خود حاضر خواهند بود.

به گزارش اداره کل تامین اجتماعی قم، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی فعالیتها و ادارات در روزهای دوشنبه بیست و پنجم، سه شنبه ۲۶ و شنبه سی ام مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و با عنایت به مصادف بودن ایام مزبور با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و همچنین بمنظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست و حق بیمه کارگاه ها و کارفرمایان و احتساب سوابق بیمه شدگان، مقرر شده است تا همکاران مرتبط با دریافت لیست و وصول حق بیمه با تشخیص روسای شعب در ایام فوق الذکر به منظور پاسخگویی به کارفرمایان محترم تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور موثر داشته باشند.

در این اطلاعیه تصریح شده که بدیهی است علاوه بر افراد موصوف، حضور روسای شعب (یا معاون بیمه ای) و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات واحدهای اجرایی نیز در این ایام ضروری است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *