آغاز به کار دفتر خدمات سرمایه‌گذاران خارجی فراجا در قم

سپهر اقتصاد-با حضور رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از دفتر خدمات سرمایه‌گذاران خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در مراسم آغاز به کار دفتر خدمات سرمایه‌گذاران خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران خارجی امنیت سرمایه گذاری است ابراز امیدواری کرد که خدمات این دفتر بتواند موجب رضایتمندی و تشویق سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم کند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه در این دفتر همه خدمات از جمله صدور روادید صدور گذرنامه و تمدید و مجوز‌های مورد نیاز برای ورود و خروج سرمایه‌گذاران خارجی در کمترین زمان و با سهولت انجام خواهد شد گفت: استان قم سومین نقطه در کشور محسوب می‌شود که دفتر خدمات سرمایه‌گذاری خارجی در آن کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: به زودی در استان‌های فارس و کرمان نیز راه اندازی خواهد شد.

فراهانی رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم هم با اشاره به اینکه استان قم یکی از مقاصد تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است پیش‌بینی کرد با راه‌اندازی این دفتر و سهولت در صدور روادید حجم سرمایه گذاری به چند برابر افزایش یابد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر