آغاز به کار کمیسیون حقوقی و قضائی اتاق بازرگانی قم

سپهر اقتصاد-نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی اتاق بازرگانی استان قم با حضور عضو هیات رئیسه و حقوق دانان و فعالان اقتصادی استان برگزار شده و رئیس و اعضای هیات رئیسه آن انتخاب شدند.

سپهر اقتصاد-نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی اتاق بازرگانی استان قم با حضور عضو هیات رئیسه و حقوق دانان و فعالان اقتصادی استان برگزار شده و رئیس و اعضای هیات رئیسه آن انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی اتاق بازرگانی قم با حضور حمید شعبانی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و برخی حقوقدانان و فعالان اقتصادی استان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه ضمن معارفه اعضا، انتخابات اعضای هیات رئیسه برگزار و رئیس، نایب رئیس اول و دوم و دبیر کمیسیون حقوقی و قضائی انتخاب شدند.

شعبانی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در این جلسه با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل کمیسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی، شناسایی مسائل و مشکلات مبتلابه فعالان اقتصادی استان و حرکت در راستای حل آنها است گفت: ابزاری چون شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اختیار فعالان اقتصادی استان برای پیگیری و حل مشکلات است و کمیسیون ها می توانند نقش تامین محتوا برای این شورا را ایفا کنند.

احمد وحیدی منش رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم نیز در این جلسه از اهمیت مرکز داوری اتاق بازرگانی در صیانت و احقاق حقوق بخش خصوصی سخن گفت و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء سطح مشاوره حقوقی برای فعالان اقتصادی بخصوص اعضای اتاق بازرگانی قم، ایجاد مرکز مشاوره حقوقی پیگیری خواهد شد.

وی بر برگزاری جلسات مستمر و ماهانه کمیسیون حقوقی به عنوان روشی موثر در حل اختلافات تجاری تاکید کرد و گفت: تشکیل این کمیسیون نشان‌دهنده تلاش جدی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم برای حمایت از اعضا و تسهیل روند اجرایی کسب و کارها و تجارت در استان است.

در این جلسه احمد وحیدی منش به عنوان رئیس و روزخوش و وجدانی به عنوان به عنوان نایب رئیس اول و دوم کمیسیون حقوقی و قضائی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم انتخاب شدند.
انتهای پیام/

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر