آغاز به کار کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی قم

سپهر اقتصاد-نخستین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی قم با حضور عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، نخستین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی قم با حضور حمید شعبانی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و برخی فعالان اقتصادی در عرصه تولیدات محصولات فناورانه و دانش بنیان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد.
در این جلسه ضمن معارفه اعضا، انتخابات اعضای هیات رئیسه برگزار و رئیس، نایب رئیس اول و دوم و دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات انتخاب شدند.
شعبانی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در این جلسه با تاکید بر اینکه تشکیل کمیسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی به خصوص کمیسیون فناوری اطلاعات حائز اهمیت است گفت: در سال‌های اخیر تحولات عرصه دیجیتال، باعث تغییرات عمده‌ای در اقتصاد، اجتماع و فرهنگ جامعه شده و این امر اهمیت فناوری اطلاعات را بیش از پیش به طور آشکار نشان می‌دهد.
وی گفت: در زمینه اقتصاد نیز، فناوری اطلاعات تغییرات بزرگی را به همراه داشته است. تجارت الکترونیک و بازارهای آنلاین، امکان دسترسی به کالاها و خدمات را به راحتی فراهم می‌کنند و افراد را از محدودیت‌های جغرافیایی آزاد می‌کنند و این تغییرات منجر به رشد اقتصادهای جهانی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید شده است.
گفتنی است در این جلسه علی ورزشکار به عنوان رئیس، سیدحسن هانی به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا مستقیمان به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر