آغاز به کار ۱۰ کارگروه ذیل کمیسیون جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی قم

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون جوانان کارآفرین گفت: با تشکیل ۱۰ کارگروه ذیل کمیسیون جوانان برای استفاده حداکثری از قدرت نیروی خلاق و توانمند کارآفرینان جوان به دنبال فعال سازی اتاق نسل جدید هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، علی استاد در جلسه کمیسیون جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی قم که در محل سالن جلسات ساختمان جدید التأسیس اتاق بازرگانی تشکیل شد، با تاکید بر اینکه هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قم با عزمی راسخ تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به افتتاح کامل ساختمان جدید التاسیس اتاق بازرگانی انجام داده است گفت: با تشکیل ۱۰ کارگروه ذیل کمیسیون جوانان برای استفاده حداکثری از قدرت نیروی خلاق و توانمند کارآفرینان جوان به دنبال فعال‌سازی اتاق نسل جدید هستیم.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم گفت: تسریع روند دریافت کارت بازرگانی برای جوانان حاضر در این کمیسیون و ترویج فرهنگ صادرات اولویت این کمیسیون است که با همفکری و همراهی اعضای هیئت مدیره در حال تلاش برای عملیاتی شدن برنامه‌ها و اهداف کمیسیون جوانان هستیم.
وی در این نشست روند فعالیت‌ کارگروه‌های کارآفرینی و جذب استعدادهای نوین، کشاورزی، بانوان جوان، کسب و کار بازرگانی، فاوا، خلاقیت و نوآوری، رسانه عمران و صنایع وابسته و صنعت را مطرح کرد و سپس عضوگیری اعضا در این کارگروه ها صورت گرفت.
گفتنی است در این جلسه مسئول میز خدمت اتاق بازرگانی روند خدمات اتاق بازرگانی به اعضا و همچنین صدور کارت عضویت و کارت بازرگانی را در قالب فضای آموزشی برای اعضا تشریح کرد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر