آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد

سپهر اقتصاد-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد از شروع عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد در دولاین رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسعود زوارزاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد با اعلام آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای آزادراه قم- جعفرآباد گفت: این طرح به صورت امانی و به طول ۷۰۰ مترمربع، به عرض ۱۵ متر از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز و تاپایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: قطعه درحال بهسازی درابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد، روبروی بوستان نبوی (صدری سابق) واقع شده است.

زوارزاده با بیان اینکه بزرگراه قم- جعفرآباداز سویی یکی از محور‌های مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع آن که ازقطب‌های کشاورزی و دامداری استان است می‌باشد گفت: تردد انواع ماشین آلات نیمه سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... درطول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان نموده و درهمین راستا شاهد اجرای طرح‌های عمران جاده‌ای بزرگی درطول راه‌های این شهرستان بوده ایم.

وی افزود: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده گا‌ها درفصول بارشی سال شاهد آبگرفتگی آن ازسویی و تخریب سطوح آسفالتی آن به دلیل ترمز‌های منقطع خودرو‌ها به دلیل ورود به حوزه شهری از سویی دیگر باشیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر