آمادگی مدیریت شهری قم در حل مشکلات فرونشست زمین

سپهر اقتصاد-دهناد از آمادگی شورای اسلامی شهر قم در همکاری با اداره محیط زیست استان قم در رفع مشکلات فرونشست زمین خبر داد و گفت: در صورت ارائه داده های متناسب با این مهم مدیریت شهری آماده همکاری در این زمینه می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خطاب به دکتر محمدحسین بازگیر مدیرکل محیط‌ زیست استان قم که مهمان صحن علنی شورا بود اظهار داشت: نبود اطلاعات دقیق از آلودگی‌های شهر یکی از مشکلات جدید شهر قم است.
وی کمبود ایستگاه‌های سنجش آلودگی را مطرح کرد و افزود: نیاز به داده‌ها و اطلاعات دقیق داریم و برای حل مشکلات باید به مسائل فرا منطقه‌ای نگاه کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: داشتن اطلاعات دقیق به ما کمک می‌کند بتوانیم بسیاری از حقوق شهر را دریافت کرده و در تقویت حمل‌ونقل عمومی از آن بهره ببریم.
وی در ادامه یکی دیگر از نگرانی‌های شهر را مسئله فرونشست زمین عنوان کرد و گفت: درصورتی‌که مطالعاتی در این حوزه انجام‌شده آن را در اختیار شورا نیز بگذارید تا ما نیز بتوانیم در رفع این مشکل به شهر کمک کنیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر