اتاق بازرگانی ظرفیت های صنعتی چشمگیر قم را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند

اتاق بازرگانی ظرفیت های صنعتی چشمگیر قم را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند

سپهراقتصاد-نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های تولیدی استان قم برای عموم مردم ناشناخته است و باید از توان اتاق بازرگانی برای معرفی این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، پیام باقری در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان قم گفت: پتانسیل‌های بسیار جذاب و خوبی در صنایع استان و همچنین صنعت گردشگری استان قم وجود دارد و از آنجا که این استان یک استان استراتژیک و راهبردی است باید از توان اتاق در معرفی این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی استفاده شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه وظیفه خود می‌دانیم مشکلات صنعتگران را در اتاق بازرگانی ایران پیگیری کنیم افزود: میزان توسعه شهرک های صنعتی قم و کارخانجات عظیمی که در آنها در حال فعالیت هستند، نشانگر پویایی صنعت و اقتصاد در این استان است و خوشحالیم که استان قم مسیر زیادی از رشد و توسعه صنعتی را طی سال های اخیر پیموده است و اتاق بازرگانی استان پرتلاش و پرتوان در خدمت اعضاء فعالیت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی قم بسیار پرتلاش و به عنوان یک اتاق نوین فعالیت‌های خود را جدی و دقیق دنبال می‌کند که امیدواریم در دوره جدید با افزایش ظرفیت‌های این اتاق، صنعتگران عزیز در استان قم خدمات ویژه‌ای را دریافت کنند.
باقری با تاکید بر حضور تکنولوژی‌های به روز در صنایع مختلف استان خصوصا صنایع غذایی و لوازم خانگی و همچنین وجود ظرفیت‌های گردشگری کم نظیر در این استان گفت: استان قم جزو شهرهای صنعتی کشور است و مسئولان در ارائه خدمات و رفع مشکلات صنعتگران باید نگاه ویژه‌ای در جهت افزایش شاخص های اقتصادی و صادراتی کشور داشته باشند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر